+420 222 539 539
Пн - Пт: от 8 до 22 часов, сб - вс:. 9 утра - 22 вечера

Hotel Enzian Отзывы

рейтинг отеля

78%
хороший

by 14 reviews

  • Персонал

    86%
  • Чистота

    89%
  • Оборудование

    79%
  • Комфорт

    69%
  • Соотношение цена / качество

    69%
Show reviews written by:
  • Другая группа
  • Группы друзей
  • Молодая пара
Show reviews in:
Сортировать по:
Show:

Anonym

одинокий путешественник, 16.9.2017

Deutsch

  • Overall rating
64 %

(without text rating)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

Семья с маленькими детьми, 7.7.2017

Plzeň Česká republika

  • Overall rating
88 %
  • Hotel by potřeboval venkovní rekonstrukci. Snídaně perfektní, pokoje i vnitřní prostory čisté, paní vedoucí velmi ochotná.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

одинокий путешественник, 5.2.2017

Čeština

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

одинокий путешественник, 31.1.2017

Čeština

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Libuše

одинокий путешественник, 30.10.2016

Praha 4 Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • výborná čistota na pokoji , ve společných prostorách a kolem domu příjemná, zkušená paní vedoucí hotelu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6

Martin Procházka

Пожилые пары, 26.6.2016

Česká republika

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

Семья со взрослыми детьми, 1.2.2016

Česká republika

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

František

одинокий путешественник, 2.1.2016

Česká republika

  • Overall rating
96 %
  • Velmi příjemná a ochotná paní Jarmila Kopačová.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Enzian replied to this review.
Děkuji, pro příjemné hosty je radost pracovat.

Anonym

Пожилые пары, 6.8.2015

Čeština

  • Overall rating
72 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Šárka Bagová

Пожилые пары, 22.4.2015

Čeština

  • Overall rating
68 %
  • přístup personálu

  • žádné

Personál
8
Služby
5
Čistota
9
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Václav

Пожилые пары, 15.3.2015

Čeština

  • Overall rating
92 %
  • dobrá dostupnost

  • ---

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
7
Hotel Enzian replied to this review.
Děkuji za návštěvu, ráda Vás opět uvítám v mém Hotelu Enzian.
Vysvětlení k ceně: cena je vyšší v zimním období kvůli drahým energiím a neúnosnému zatížení DPH, má na ni vliv také počet zakoupených nocí pobytu (čím více nocí - tím je cena za pobyt nižší).

Šárka Volfová

одинокий путешественник, 1.3.2015

Čeština

  • Overall rating
92 %
  • V hotelu jsem byla spokojená, paní vedoucí je velmi příjemná, vstřícná a hlavně strava byla vynikající. Na snídani byl dostatek a velký výběr jídla. Celkově jsem byla v hotelu spokojená.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Hotel Enzian replied to this review.
Vážíme si Vašeho hodnocení, rádi Vás v našem Hotelu Enzian opět uvítáme jako našeho milého spokojeného hosta.
Děkujeme.

pan Dlubal

Семья со взрослыми детьми, 22.2.2015

Čeština

  • Overall rating
42 %
  • + poloha hotelu blízko sjezdovky + v hotelu i na pokojích je čisto + lyžárna je v dobrém stavu

  • - hotel nebylo jednoduché najít, protože téměř nesvítí nápis/jméno - hlavní vchod uzavřen - po příchodu "zimním vchodem" nás přivítalo přítmí a chlad na chodbě (první dojem tedy spíše záporný) - recepce v 1. patře - první noc zima v pokoji (stará netěsnící okna) - velmi tvrdé postele - teplá voda teče až za cca 3 minuty (vypnuté cirkul. čerpadlo) - sprcha teče málo (zaneseno tvrdou, železitou vodou) - nevhodné oblečení personálu, který servíruje snídani - tenisky, tepláky, mikina

Personál
3
Služby
4
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
4
Hotel Enzian replied to this review.
V den příjezdu
hosté přijeli později než je obvyklé, v recepci jsem na ně čekala a telefonicky jsem je navigovala. Venku svítila menší reklama, kde je také umístěn název hotelu. Hotel není problém najít dle navigace. Hosty jsem informovala, že jsem do půlnoci v recepci, kdyby něco potřebovali.
Zimní vchod má světlo umístěno - vypínač - na začátku vchodu, o čemž jsou všichni hosté informováni. Chodby jsou jen temperovány (schodiště) dle předpisů odpovídají ČSN.
Celý hotel (pokoje a chodby pater) byl vytápěn stejně, na jiném pokoji také se staršími okny si hosté topení přivírali, bylo jim teplo (stejné podlaží). Když si host stěžoval, že jim bylo v noci chladno, osobně jsem zkontrolovala topení, na pokoji bylo teplo, ale i přesto - přes naléhání hostů, že jim je v pokoji zima, že netěsní okna, jsem z vlastní iniciativy a bez účtování poplatku za půjčení, zapůjčila na pokoj el. topidlo. Při kontrole pokoje, kdy hosté nebyli přítomni, bylo na pokoji 25-26°C ... Z důvodu stížnosti na teplotu a zapůjčení el. topidla byl tento pokoj mnou kontrolován.
Teplá voda teče po celých 24 hodin. Cirkulace, která ji zrychluje lze na požádání hosta zapnout dříve, než když se hosté vrací z lyží, všichni hosté o tom ví, všichni jsou informováni, všichni mají na mne přímý mobil. Voda v Železné Rudě je železitá, ale s tím nikdo nic neudělá.
Nevhodné oblečení - jednalo se o dobu snídaní - sportovní oblečení - není nejvhodnější, ale sami hosté byli svědky, kdy jsem toto personálu vytkla. Další den již takto oblečeni nebyli. Při odjezdu také sám host konstatoval, že není v dnešní době jednoduché pracovat s lidmi.
Pracuji s takovými lidmi, kteří jsou ještě dnes ochotni vykonávat manuální práci, míisto toho aby žili z podpory u Úřadu práce, což je dnes moderní více než práce samotná.
Žádné drastické úspory se na hotelu nekonají.
Hotel investuje jen tolik, kolik dnes vydělá na obnovu.
Každý rozumný člověk žijící v ČR po roce 2008 ví, že vše - současný stav je zapříčiněn důsledky bankovní krize, díky které nejsou dnes peníze na investice, nevydělá se na ně z důvodu drahých energií a drahého zatížení u DPH u hotelových a restauračních služeb, navíc u střední vrstvy obyvatelstva chybí peníze, aby si mohla rodina dovolit vůbec dovolenou, hory.
Rodina pana Dlubala patří mezi náročné hosty, kteří by si měli vybírat dražší hotely od 4*, protože běžné 3* hotely jim nemohou nikdy stačit.
Hotel Enzian má své stálé hosty, kteří se rádi do hotelu vrací a odjíždí spokojeni, situaci s investicemi samozřejmě chápou, protože žijí v realitě současné ČR.

- Blahutka

Пожилые пары, 24.8.2014

Čeština

  • Overall rating
78 %
  • Dobrá poloha hotelu v žel. rudě, snídaně velmi dobré, obsluha kuchař velmi ochotný a sympatický, prostory pro uložení kol, parklování apod. - bez problému

  • Prakticky žádné, jen je potřeba dát do provozu hlavní vchod do hotelu, nám to ani tak v zásadě nevadilo, na recepci nám paní recepční vše vysvětlila, ale myslím si, že celkově to hotelu škodí, že je hlavní vchod uzavřen.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Hotel Enzian replied to this review.
Velmi příjemní, slušní hosté, které v našem hotelu rádi zase uvítáme.
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.